Inschrijvingsformulier
Let op! De reservering blijft slechts 14 dagen geldig in afwachting van ontvangst van het inschrijvingsgeld op volgend rekeningnummer BE97 0689 4350 1849. Er wordt daarna een bevestigingsmail gestuurd van de inschrijving. Gelieve eveneens naam van het kind en naam van de workshop te vermelden bij de overschrijving. Contante betaling is niet mogelijk.
Indien u binnen de 48u na het invullen van onderstaande gegevens geen mailtje heeft ontvangen in verband met de betaling, gelieve ons dan te contacteren want dan is er misschien iets fout gelopen op IT-vlak.
Vergeet niet op “Verzenden” te drukken na het invullen van onderstaande gegevens, alvorens verder te gaan en/of direct te betalen, want anders krijgen we jouw gegevens niet binnen om de plaats te reserveren.
Direct betalen
Heb je de inschrijving hierboven doorgestuurd, dan kan je via onderstaande link op een veilige manier onmiddellijk het nodige doen voor de betaling van de activiteit zodat je zeker bent van je plaats.
Voor activiteiten die gratis zijn, dien je uiteraard enkel de inschrijving door te sturen. Deze activiteiten vind je bijgevolg hieronder in de lijst niet terug.
Fiscale attesten
Voor kinderen tot en met 14 jaar kunnen we fiscale attesten uitschrijven. Het is dus belangrijk om bij de inschrijving de juiste gegevens door te geven, dus ook geboortedatum.
.
Tussenkomst mutualiteit
Voor kampen kan er bij bepaalde mutualiteiten (spijtig genoeg niet bij iedereen) een tussenkomst gevraagd worden. Hiervoor kunnen de ouders ons het invulformulier van hun mutualiteit bezorgen om in te vullen.
.
Foto’s en video’s
Tijdens onze activiteiten worden er foto’s genomen die kunnen gebruikt worden o.a. op onze website, sociale media en in onze nieuwsbrieven. Indien u hiermee niet akkoord bent, gelieve ons dit dan mee te delen bij de inschrijving aub zodat wij hiermee rekening kunnen houden.
.
Mailings
Bij een inschrijving, wordt je automatisch opgenomen in onze mailinglijst voor onze nieuwsbrieven. Uiteraard kunt u zich op elk ogenblik uitschrijven. Op deze website, vindt u eveneens onze privacybeleid terug. Aarzel zeker niet om ons te contacteren voor bijkomende informatie.
Annulatievoorwaarden
Vanaf ontvangst van de bevestigingsmail gelden de volgende annulatievoorwaarden:
Annulatie door DEELNEMER – niet Corona-gerelateerd
Annulatie gebeurt steeds schriftelijk via mail info@astertechnics.be.
Bij annulatie tot 5 werkdagen voor de start van de cursus blijft 25% van het inschrijvingsbedrag verschuldigd. Bij annulatie minder dan 5 werkdagen voor de start van de cursus blijft het volledige inschrijvingsbedrag verschuldigd.
Indien u verhinderd bent de cursus te volgen kan u zich, in plaats van te annuleren, wel laten vervangen door iemand anders. U meldt dit via mail info@astertechnics.be vóór de start van de workshop
Annulatie door ASTERTECHNICS – niet Corona-gerelateerd
Astertechnics vzw behoudt zich het recht voor om omwille van organisatorische redenen een initiatief af te gelasten (bv. door te weinig deelnemers) of te verplaatsen (bv. door ziekte van de lesgever of onbeschikbaarheid van een zaal door overmacht).
Alle deelnemers worden hiervan zo spoedig mogelijk op de hoogte gesteld, hetzij via mail, hetzij telefonisch.
In geval van een afgelasting krijgt elke deelnemer het inschrijvingsbedrag, zo dit reeds was vereffend, integraal teruggestort.
In geval van een verplaatsing naar andere data, kan elke deelnemer hetzij zijn of haar inschrijving overzetten, hetzij kosteloos annuleren, waarbij het inschrijvingsbedrag integraal wordt teruggestort.
.
Annulatie in het kader van opgelegde maatregelen door de overheid rond COVID-19
In geval van een verplaatsing naar een andere data naar aanleiding van opgelegde maatregelen door de overheid in het kader van COVID-19, wordt de deelnemer zijn of haar inschrijving overgezet naar de nieuwe datum. Indien de nieuwe datum niet past, zal er een tegoedbon worden opgemaakt ter waarde van het betaalde inschrijvingsbedrag, terugbetalingen zijn niet mogelijk.